czw. Paź 17th, 2019

Tesco przywraca Morpha i pana Motivatora na ostatni etap stulecia kampanii

Animowana postać z gliny Morph powraca na ekrany telewizorów, aby pomóc Tesco świętować ich 100-lecie. Do 42-letniego miniaturowego zmiennokształtnego dołączą jego najlepszy przyjaciel Chas, guru fitnessu z lat 90., pan Motivator i ubrana w kombinezon Anneka Rice.

Pan Blobby wziął udział w obchodach w styczniu, a nowa reklama ujawniła drugą falę obniżek cen artykułów markowych i marek własnych online i w sklepach.Klienci Clubcard otrzymają również dodatkowe oferty, podczas gdy produkty z sieci rabatowej Jack’s Tesco pojawią się po raz pierwszy w 851 sklepach.

Nasza impreza z okazji 100-lecia była niezwykle popularna w styczniu, więc chcieliśmy pomóc naszym klientom, przywracając ją i czyniąc ją większą i lepszą, aby zaznaczyć początek sezonu letniego”, mówi dyrektor ds. Klientów Alessandra Bellini.

Najnowsza odsłona, stworzona przez długoletnią agencję BBH i nakręcona przez MPC Creative, rozpoczyna się 30-sekundową reklamą w telewizji i wideo na żądanie. Kampania będzie również prowadzona w prasie, radiu, społeczności, cyfrowej i pojawi się na billboardach, przystankach autobusowych iw gazetach w całej Wielkiej Brytanii.

Tesco osiągnęło wyniki lepsze niż oczekiwano w ostatnich wynikach za cały rok. Zysk wzrósł o 34% do 2,21 mld GBP, a sprzedaż w grupie wzrosła o 11,5% do 56,9 mld GBP. Szef Dave Lewis powiedział, że firma jest na dobrej drodze do spełnienia „ogromnej większości” założonych celów, kiedy dołączył cztery lata temu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *