pt. Sie 23rd, 2019

Tena inspiruje się Victoria Secret, przełamując tabu wokół nietrzymania moczu

Marka Tena zainspirowała się kultową reklamą wybiegów Victoria Secret na billboardach w centrum Londynu. Wszystko w celu zlikwidowania tabu wokół inkontynencji, czyli nietrzymania moczu.

Opracowana przez AMV BBDO kampania „I Will Be Me” na nowo wyobraża sobie obraz wybiegu Angels, umieszczając kobiety w wieku powyżej czterdziestu lat w miejsce swoich modeli.

Aby uzyskać większy wpływ, reklamy pojawiły się jako billboard na Tottenham Court Road i Oxford Street. Kampania ma na celu promowanie majtek Silhouette Noir, które Tena zaprojektowała, aby pomóc kobietom poczuć się „seksownie” w walce z nietrzymaniem moczu. Dzięki niskiej talii oferującej dyskrecję spodnie wyglądają i przypominają bardziej tradycyjną bieliznę niż standardowe spodnie z nietrzymaniem.

Naśladując pracę reklamową Victoria Secret, AMV BBDO oddaje kobiety w agresywny sposób, co pokazuje, jak nosząc nowy produkt, kobiety mogą czuć się tak pewnie jak anioły.

Omawiając kampanię „I Will Be Me”, Anna McCrory, starszy menedżer marki w Tena UK, powiedziała: „Mimo że jedna na trzy kobiety powyżej 35 roku życia doświadcza osłabienia pęcherza, dla wielu z nas pozostaje tematem tabu. W Tena mamy misję walki z tymi tabu i inspirowania kobiet, które doświadczają nietrzymania moczu, aby czuły się dobrze ze sobą. Jesteśmy niezwykle dumni z tego nowego produktu i ekscytującej kampanii, którą opracowaliśmy, aby go uruchomić. Silhouette Noir naprawdę przełamuje nowe możliwości, pomagając kobietom czuć się sexy, pewną siebie i zdolną do noszenia tego, co lubią, bez ograniczania się kolorem lub kształtem bielizny, co jest ważnym krokiem w kierunku normalizacji nietrzymania moczu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *