pt. Wrz 20th, 2019

Spotify: ludzie najbardziej cieszą się muzyką w aucie

Spotify pokazuje, że ludzie spędzają więcej czasu w samochodach, aby cieszyć się muzyką – na tych badaniach powstała najnowsza kampania marki.

Najnowsza kampania Spotify „Spotify dla jazdy” podkreśla, że ​​firma oferująca transmisje strumieniowe zapewnia ścieżkę dźwiękową w Twoim życiu, niezależnie od tego, czy odbywa się to podczas treningu, hostingu dla dzieci lub jazdy samochodem.

To miejsce humorystycznie rozgrywa znane uczucie, że nie chcesz, aby Twoja podróż samochodem się zakończyła, dzięki czemu możesz kontynuować słuchanie ulubionego utworu, i zostało zaprojektowane do pracy na różnych platformach o czterech różnych długościach.

Na miejscu widać ludzi słuchających Elastic Heart Sii, którzy naprawdę wciągają się w tę piosenkę, gdy zamykają świat dookoła, na przykład dostawcę pizzy, który każe klientowi czekać, lub piłkarza, który musi pozwolić, by piosenka się skończyła dołącza do gry.

Kampania, realizowana została w Stanach Zjednoczonych za pośrednictwem elementów filmowych, poza domem i cyfrowym, koncentruje się na łatwości aplikacji oraz odkrywaniu muzyki i treści podcastów za pośrednictwem najpopularniejszych list odtwarzania Spotify, takich jak Your Daily Drive, Disney Sing- A-Longs i piosenki do śpiewania w samochodzie.

Doświadczenie w dojeżdżaniu do pracy oraz słuchanie muzyki i wiadomości w samochodzie jest tak uniwersalne dla codziennej rutyny każdego kierowcy”, powiedział June Sauvaget, globalny dyrektor marketingu konsumenckiego i produktowego Spotify. Stawiamy Spotify na pierwszym miejscu w centrum wrażeń z jazdy dzięki ulepszeniom produktów i zawartości, takim jak „Twoja codzienna jazda”, jako idealny towarzysz podróży samochodem ”.

Dodał, wiceprezes Spotify, globalny dyrektor kreatywny, Alex Bodman: „Kreacja rozpoczęła się od prostego wglądu, o którym rzadko rozmawiamy, ale każdy może się odnosić. Następnie zespół zaczął pracować nad wniknięciem w życie dzięki zdrowej dawce poczucia humoru Spotify. Mam nadzieję, że rozśmieszy ludzi, przypominając im, o ile lepiej jest prowadzić, gdy masz idealną ścieżkę dźwiękową ”.

W weekend ujawniono, że były prezydent Stanów Zjednoczonych Barack Obama był także fanem platformy po tym, jak udostępnił swoją eklektyczną playlistę na koniec lata.

Źródło: https://www.thedrum.com/news/2019/08/26/spotify-shows-people-spending-more-time-their-cars-enjoy-the-music-latest-campaign

3 thoughts on “Spotify: ludzie najbardziej cieszą się muzyką w aucie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *