pt. Sie 23rd, 2019

Pszczoła influencerka promuje firmy w social mediach

Świat influencer marketingu ciągle się rozwija i przynosi ogromne korzyści. Jest to naturalny sposób na promocje marki w sieci. Dlatego wiele firm się na to decyduje, wybierając odpowiedniego dla swojej branży influencera. W ostatnim czasie świat oszalał na punkcie niesamowitej Bee_nfluencer, która działa w wyjątkowo szlachetnej sprawie, bo w sprawie swojej pszczelej rodziny.

https://www.instagram.com/bee_nfluencer/

Jak podaje raport Laboratorium Badawczego Greenpeace znaczną rolę w pogorszeniu ich stanu zdrowia mają stosowane na masową skalę chemiczne środki owadobójcze. Dodając do tego zmiany klimatyczne, odporność owadów zapylających zmniejsza się, przez co stają się podatne na choroby i pasożyty. 

Z tą sytuacją postanowiono walczyć za pomocą social mediów. Pszczoła o imieniu B, dzięki założeniu konta na Instagramie zyskała ogromną popularność i zwraca uwagę na problem wymierania pszczelich rodzin.

Jaki to ma wpływ na społeczność pszczół? Dzięki postom i zdjęciom zawierającym aranżowany product placement, wspiera ona swoją społeczność, przekazując wszelkie przychody ze współprac komercyjnych na rzecz fundacji Bee Fund, która prowadzi działania mające na celu ochronę gatunku.

Więcej na https://www.instagram.com/bee_nfluencer/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *