sob. Lip 20th, 2019

Piwo Rainiers wracają na w kampanii w stylu retro

Jeśli oglądałeś telewizję na zachodnim wybrzeżu w latach 70-tych i 80-tych, zobaczyłeś reklamy Rainier Beer z „dzikimi” Rainierami – głównie butelkami piwa i puszkami na nogach – wędrującymi po pacyficznym północno-zachodnim bezdrożach. Dzisiaj twórcze DNA agencji przywróciło mistycznym istotom wezwanie do akcji „Rewiluj Rainiers”.

Teraz te dzikie Rainiers zostały oswojone i włóczą się po ludziach, salach gimnastycznych, ulicach i biurach mieszkańców miast. Nowa kampania zachęca pijących piwo do „przywrócenia” Rainiers do ich naturalnego środowiska – w lasach, rzekach i górach Wielkiego Pacyfiku Północno-Zachodniego.

Udomowienie The Rainiers jest metaforą tego, co dzieje się w szczególności na północnym zachodzie i Seattle” – wyjaśniła Christine Wise, dyrektor ds. Strategii w DNA. „Nasz zespół w DNA dostrzegł okazję do ponownego wprowadzenia tej legendarnej marki i wykorzystania jej wartości jako antidotum na stres współczesnego życia, jako sposób na zachęcenie ludzi do wyjścia i skorzystania z tego pięknego miejsca, w którym żyjemy .

Po wylądowaniu zadania na początku tego roku, DNA opracowało kampanię odświeżenia marki Rainier i wprowadzenia nowego lekkiego piwa Rainier Summit – „lżejszego członka gatunku”, zgodnie z jednym z miejsc.

Aby uruchomić Rainier Summit, DNA odegrało popularność kamer internetowych z gniazdami zwierząt z pięciodniowym strumieniem żywego gniazda wypełnionego tajemniczymi jajami Rainiera. Gniazdem zajmowało się mnóstwo dziwacznych postaci, w tym orła, Sasquatcha, „piwowarów”, a nawet słynnych miotaczy ryb Pike Place Market. Transmisja na żywo zakończyła się wykluciem jaj, ujawniając olbrzymie puszki Rainier Summit, które były obchodzone, a następnie podniecone przez wszystkie odwiedzające stworzenia.

Korzenie Rainiera są mocno zasadzone w północno-zachodnim Pacyfiku. To nasz dom i zawsze będzie. Ta nowa praca ma na celu dać każdemu bardzo potrzebny chichot, sprowadzić dzikich Rainierów z bliskiej zagłady, by zachęcić entuzjastów pleneru w każdym z nas”- powiedział Mike Scott, menedżer marki Rainier.

Wraz ze znacznym rozwojem miast i wieloma tysiącami nowych osób przenoszących się do naszego regionu w ostatnich latach, w połączeniu z premierą naszego nowego szczytu Rainier Light Beer, uznaliśmy idealny moment na wprowadzenie nowej generacji mieszkańców północno-zachodniego Pacyfiku do zabawy, lekka, dzika strona Rainiera.

Kampania rozciąga się na cyfrowe reklamy wideo i kina zawierające niczego nie podejrzewające Rainier puszki przechwytywane w biurach, salach gimnastycznych i na ulicach, zanim zostaną „przywrócone” do północno-zachodniej pustyni. Obejmuje również plakaty w punktach sprzedaży i treści społecznościowe.

Nowa kampania jest swego rodzaju powrotem do ekscentrycznej reklamy Rainiera z lat 70. i 80., która pokazała stada dzikich Rainier w kaskadowych górach i inne ustawienia. Jedna ze znanych reklam opisywała Mickeya Rooneya jako przewodnika plenerowego, w stylu ówczesnych telewizyjnych programów przyrodniczych, odkrywając Rainier w lesie.

Źródło: https://www.thedrum.com/news/2019/06/28/ads-we-wild-rainiers-are-back-roaming-the-northwest-retro-campaign

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *