nie. Gru 8th, 2019

Nowa kampania Coca-coli zachęcająca do recyclingu

Coca-Cola rozpoczyna kampanię marketingową, aby zachęcić ludzi do recyklingu plastikowych butelek w celu ograniczenia wpływu na środowisko.

Coca-Cola rozpoczyna kampanię marketingową, której celem jest przypomnienie ludziom, że ich butelki nadają się do recyklingu i zachęcenie ich do recyklingu. Kampania zatytułowana „Round in Circles” i utworzona przez agencję Recipe pojawi się w wersji drukowanej i zewnętrznej, koncentrując się na węzłach transportowych. Uruchomiony w celu zbiegania się z Recycle Now’s Recycle Week, zobaczy również, że Coca-Cola London Eye zmieniło kolor na zielony.

Kreacja zawiera szereg marek Coca-Coli i wplata informacje w okrągłe dzieła sztuki. Ma to na celu wykazanie zaangażowania firmy w pomoc w rozwoju gospodarki o obiegu zamkniętym.

Kris Robbens, dyrektor ds. Marketingu w Coca-Cola w Wielkiej Brytanii, mówi: „Oprócz podejmowania działań mających na celu jak najbardziej zrównoważone pakowanie, ważne jest, abyśmy korzystali z naszych działań marketingowych i komunikacyjnych, aby zachęcić więcej osób do recyklingu naszych butelek po tym, jak się cieszą napój. Są bardziej skłonni to zrobić, jeśli wiedzą, że można je ponownie zamienić w nowe butelki.

„We wszystkich naszych markach chcemy wykorzystywać więcej materiałów pochodzących z recyklingu we wszystkich naszych opakowaniach, jednak wymaga to większej ich ilości, aby można było je ponownie wykorzystać do produkcji nowych butelek”.

Kampania jest częścią szerszych planów Coca-Coli dotyczących poprawy zrównoważenia opakowań w strategii zaprezentowanej po raz pierwszy w 2017 roku. Działania obejmują zaprzestanie stosowania plastikowych folii termokurczliwych na opakowaniach zbiorczych na rzecz kartonu, zmieniając butelkę Sprite z zielony do przezroczystego, aby ułatwić recykling i przenieść markę Glaceau Smartwater na 100% plastik z recyklingu.

Menedżer kampanii Recycle Now, Craig Stephens, z zadowoleniem przyjmuje działania marketingowe Coca-Coli, twierdząc, że pokazuje, że firma „stara się wpływać na nasze środowisko”.

Coca-Cola była liderem w branży na temat zmian w sposobie projektowania, produkcji, użytkowania, ponownego użycia, utylizacji i przetwarzania opakowań. Chociaż znalezienie najbardziej ekologicznych rozwiązań opakowaniowych jest kluczową częścią modelu okrągłego, infrastruktura i zachowanie związane z recyklingiem również należy uznać za priorytet ”- dodaje.

To nie pierwszy raz, gdy Coca-Cola opublikowała komunikat o zrównoważonym rozwoju; w 2017 r. przekazano komunikat o recyklingu. Chociaż ten krok został z zadowoleniem przyjęty, krytycy wyrazili obawy dotyczące ilości odpadów plastikowych, za które odpowiada firma, a firma sprzedaje ponad 100 miliardów jednorazowych plastikowych butelek rocznie.

Więcej na https://www.marketingweek.com/coca-cola-sustainability-marketing-campaign/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *