nie. Gru 8th, 2019

Marka BI-ES zdecydowanie wyznacza trendy! Po wielkim sukcesie linii Blossom i Vegan przyszedł czas na absolutną innowację na polskim rynku perfum. Właśnie rozpoczęła się kampania promocyjna kolekcji Ready To Wear – lini unikatowych perfum stworzony z pasji i miłości do mody.

Cała kampania wspierana będzie w kanałach social media przez topowych polskich influencerów. Cała komunikacja oparta jest na szybkim tempie życia nastolatków oraz studentów, którzy w dobie social mediów są ściśle związani z modą i światowymi trendami. To właśnie oni żyją coraz intensywniej, zmieniają się i czerpią inspirację od internetowych twórców. Dlatego też linia #readytowear składa się z pięciu zapachów, z której każdy odpowiada innemu trendowi w świecie mody.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *