pt. Wrz 20th, 2019

Łódź Airport reklamuje się hasłami w stylu kibiców

Łódzkie lotnisko przedstawiło nową kampanie reklamową nawiązującą do charakterystycznych graffiti wymalowanych przez łódzkich kibiców. Hasła takie jak „Monachium nie wie, że chodzi tylko o przesiadki”, „Barcelona myśli, że Łódź też leży nad wodą” znajdują się na plakatach jak i internetowych bannerach.

W ramach tej kampanii powstało aż 11 form reklamowych dla 11 miast: Monachium, Paryża, Nowego Jorku, Barcelony, Rzymu, Mediolanu, Montrealu, Brukseli, Pekinu, Amsterdamu i Chicago. W kampanii zostały wykorzystane formaty outdoorowe i walkboardy w okolicach galerii handlowych, formy internetowe (banery na wyselekcjonowanych portalach, reklamy natywne), a także Facebook (karuzele, posty, domain ad).

Za przeprowadzenie kampanii odpowiada Ambasada BC.

1 thought on “Łódź Airport reklamuje się hasłami w stylu kibiców

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *