LinkedIn Stories jest teraz dostępny w Brazylii

LinkedIn udostępnia nową funkcję Historie użytkownikom w Brazylii, a także dodaje nowe ustawienia i szczegóły w głównej aplikacji, przygotowując się do szerszego uruchomienia tej funkcji.

Jak widać tutaj, Historie LinkedIn, które firma potwierdziła, że ​​wracają w lutym, wyglądają podobnie jak na Facebooku i Instagramie, z paskiem Historie u góry ekranu oraz różnymi naklejkami i narzędziami do dekoracji twoje ramki Stories.

Na stronach pomocy LinkedIn znajdziesz teraz więcej szczegółów na temat Historie, w tym omówienie i dokumentację FAQ, która zawiera więcej szczegółów na temat działania tej opcji.

Kilka istotnych uwag:

  • Tworzenie historii będzie dostępne tylko na urządzeniach mobilnych w momencie premiery
  • Maksymalna długość filmu w opowieści wynosi 20 sekund
  • Historie będą trwać 24 godziny, ale użytkownicy będą mogli zapisywać poszczególne ramki Historie.
  • Użytkownicy będą mogli udostępniać swoją historię bezpośrednio innemu członkowi LinkedIn za pośrednictwem wiadomości.
  • Użytkownicy będą mogli także udostępniać Historie innych osób za pośrednictwem wiadomości.
  • Przeglądający Historie będą mogli wysyłać wiadomości do Twórcy Story bezpośrednio z ramki Historie – chociaż użytkownicy nie będą mogli wysyłać wiadomości do stron firmowych z Historie, przynajmniej w początkowej fazie uruchamiania.
  • Użytkownicy będą mogli kontrolować, jakie informacje profilowe wyświetlają na liście przeglądających Historie za pomocą swoich ustawień (przykład poniżej poprzez Ashwini Dodani / Matt Navarra).

Według doniesień LinkedIn ogłosił w połowie kwietnia, że ​​historie zostaną po raz pierwszy udostępnione użytkownikom w Brazylii „w ciągu najbliższych kilku tygodni”. Wygląda na to, że nie wszyscy użytkownicy z Brazylii mają jeszcze dostęp do tej opcji, ale pula dostępu jest z czasem powiększana.

Ogłoszenie LinkedIn Stories już spotkało się z dużą krytyką, ale wprowadzenie tej opcji ma sens. Szersze dane o zaangażowaniu pokazują, że Historie coraz częściej opowiadają o tym, w jaki sposób kolejna generacja użytkowników mediów społecznościowych, zamiast tradycyjnego kanału informacyjnego, i jako taka, opierając się na ewoluującym trendzie na wszystkich platformach, wydaje się mieć coraz większy sens.

Może się to wydawać nie na miejscu na LinkedIn, gdzie koncentruje się na profesjonalnej rozmowie, ale prezentacja wygląda dobrze i może zapewnić kolejną opcję dla LinkedIn, aby jeszcze bardziej zwiększyć „rekordowy poziom zaangażowania”, który obecnie widzi.

Jak wspomniano, LinkedIn mówi, że funkcja jest obecnie dostępna tylko w Brazylii, ale będziemy Cię informować o wszelkich postępach.

Źródło: https://www.socialmediatoday.com/news/linkedin-stories-is-now-available-to-users-in-brazil/577225/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *