pt. Wrz 20th, 2019

Lacoste zmienia swoje logo w ramach akcji Save Our Species

Wielkie marki coraz częściej włączają się w akcje na rzecz środowiska. Dobrze wiedzą, że ich ruch i wsparcie może przełożyć się na działania innych. Tak powstała kampania marki Lacoste – Save Our Species, która w tym roku ma swoją drugą odsłonę. Ideą akcji jest zwiększanie świadomości o zagrożonych gatunkach i gromadzenie funduszy na działania ochrony.

W ramach akcji zmienia się charakterystyczne logo marki. W ten sposób marka pokazuje wsparcie Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody. Lacoste wymienia dobrze, znanego wszystkim krokodyla na inne zagrożone zwierzęta, np. wieloryba, rysia iberyjskiego oraz żabę. Wizerunki ich zostaną naszyte na 10 wzorów limitowanych koszulek. Cały dochód ze sprzedaży trafi na konto Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *