pt. Wrz 20th, 2019

Kontoler adaptacyjny Microsoft Xbox wygrywa Grand Prix Cannes

„Adaptive Controller” firmy Microsoft dla konsoli Xbox, który pojawił się w tegorocznej edycji Super Bowl w tym roku, pokazując, że umożliwia niepełnosprawnym dzieciom udział w grach wideo, zdobył Grand Prix Brand Experience i Aktywacji na Cannes Lions.

Grand Prix zostało nagrodzone, ponieważ „nie tylko zmienia relację marki z konsumentami, ale ma nieproporcjonalny wpływ na życie ludzi”, powiedział prezes jury Jaime Mandelbaum, dyrektor ds. Kreatywnych w VMLY & R Europe. „Było kilku rywali i pewna intensywna debata, ale to była ta, która naprawdę zapewniła kompleksowe doświadczenie.

Dodał: „Jeśli spojrzysz na gry wideo, jest to jedyna rzecz, w której ludzie mogą latać samolotem lub prowadzić samochód w innej rzeczywistości, ale te dzieci znalazły jeszcze jedno ograniczenie. miały i generują nowy związek między nimi a ich rówieśnikami.

Chociaż była to kampania emocjonalna (Mandelbaum powiedział, że zauważył kilka osób na briefingu prasowym „burząc” w trakcie pokazywania wideo), to nie dlatego został wybrany, powiedział Ad Age. „To nie było tak, że widzieliśmy to i wszyscy płakaliśmy – w pewnym momencie trzeba cofnąć się o krok i spojrzeć na to, co właściwie robi dla marki”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *