Farmaceuci występują przeciwko influencerom

W działaniach content marketingowych bardzo często firmy z różnych branż zwracają uwagę na influencer marketing, czyli marketingowa strategia, która pozwala na wykorzystanie zasięgów influencera do promowania marki wśród potencjalnych klientów. Jest to bardzo popularna forma promocji, jednak należy dobierać blogerów, tak aby znali się na tym co pokazują na swoich kanałach w social mediach. To bardzo istotne, zwłaszcza jeśli chodzi o branżę farmaceutyczną czy beauty.

Influencerzy nieznający się na medycynie coraz częściej wchodzą w kompetencje lekarzy i farmaceutów. Przeciwko takim praktykom wystąpili hiszpańscy farmaceuci przestrzegając, że to bardzo niebezpieczny trend. Mgrfarm.pl pisze „sposób leczenia nie powinien być nazywany trendem”. Jest to reakcja na coraz bardziej powszechne praktyki influencerów, którzy nie znając się na medycynie i farmacji próbują leczyć swoich fanów za pomocą własnych filmików na Youtubie. Taki pomysł może mieć bardzo niebezpieczne konsekwencje.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *