czw. Lis 14th, 2019

Dlaczego firma musi korzystać z social mediów, aby budować EB?

Employer Branding, czyli branding pracodawców jest kluczowym elementem przyciągającym odpowiedni personel, a biorąc pod uwagę powszechne korzystanie z platform społecznościowych, media społecznościowe są kluczowym środkiem do promowania marki pracodawcy.

Poza marketingiem skierowanym do potencjalnych klientów, obecność Twojej firmy w mediach społecznościowych może również stanowić potężny sygnał tego, jak to jest pracować dla Twojej firmy, przy aktywnym zaangażowaniu pracowników, liderów firmy, a nawet dyrektorów generalnych, dostarczając informacji, które mogą pomóc kandydatom podejmuj decyzje o swoim potencjale jako celu kariery.

EveryoneSocial - Employer Branding Infographic

Więcej na https://www.socialmediatoday.com/news/why-your-company-must-use-social-media-to-build-its-employer-brand-infogra/565889/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *