pt. Wrz 20th, 2019

Bank N26 apeluje o życzenia dla pokolenia Z

N26 nazywa siebie „bankiem pretendentów” i ma za zadanie odwołać się do młodszych pokoleń poszukujących przejrzystości w świecie finansów. Kampania „Loved For” podkreśla powody, dla których to pokolenie powinno kochać bankowość za pomocą N26.

Reklamy mają zabawne podejście do finansów, z różnorodną grupą młodych ludzi, którzy okazują swoją miłość do banku w dziwaczny sposób, jak kobieta w przezroczystym kasku z tagiem „Kochany przezroczystość – żadnych ukrytych opłat” lub kobieta z ozdobnym kaskami hełmem motocyklowym z napisem „Loved for Security – natychmiast zablokuj swoją kartę”.

N26

Marka stwierdziła, że ​​„miłość” w kampanii była ważna, ponieważ odważnym słowem jest kojarzenie słowa miłość z bankowością – dwa słowa, które rzadko są ze sobą powiązane. Mówi się, że miłość umożliwia także N26 łączenie się z konsumentami tzw. milenialsami i generacji Z w bardziej ludzki sposób.

Każda reklama podkreśla szczególną cechę N26, którą uwielbiają użytkownicy – przejrzystość, zarabianie do dwóch dni wcześniej i bezpieczeństwo.

Przejrzystość jest jednym z kluczowych czynników w N26, czy chodzi o eliminację ukrytych opłat, dostarczanie powiadomień w czasie rzeczywistym i limitów wydatków kontrolowanych przez użytkowników, a nawet elegancki wygląd aplikacji” – mówi Nicolas Kopp, dyrektor generalny USA, N26 Inc. „Rozumiemy bolączki, jakich doświadczają klienci z tradycyjnymi bankami, i pracujemy nad ich rozwiązaniem za pomocą szybkiego, łatwego, a nawet przyjemnego korzystania z bankowości za pośrednictwem smartfona”.

N26

Kampania OOH rozpoczyna się w Nowym Jorku w metrze, taksówkach i autobusach, a następnie w San Francisco i Chicago, w różnych kanałach, a także w programie skierowanym do studentów, którzy są zaangażowani w bankowość mobilną, którą uwielbia świat.

W amerykańskim produkcie mamy kilka ciekawych funkcji, które naprawdę pomagają wszystkim naszym klientom żyć i korzystać z ich bankowości. Na przykład wprowadziliśmy program dodatków, który nagradza osoby korzystające z karty N26 w celu opłacenia ich najbardziej lubianych subskrypcji. To tylko jeden ze sposobów, w jaki staramy się uzupełniać styl życia naszych klientów i codzienne czynności” – dodał Kopp.

Zobacz więcej prac – https://www.thedrum.com/creative-works/project/n26-loved

Źródło: https://www.thedrum.com/news/2019/08/26/challenger-bank-n26-appeals-transparency-wishes-millennials-and-gen-z

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *