Baby Boomer Travellers: Co marketerzy muszą wiedzieć

Dla osób pracujących w branży turystycznej i hotelarskiej starsi podróżnicy są kluczowym rynkiem, z większą ilością pieniędzy do wydania, większą ilością wolnego czasu i większą skłonnością do odkrywania nowych rzeczy.

W ostatnim czasie motywacja do takich podróży uległa zmianie. Ponieważ młodsze pokolenia chętniej podróżują w celach zawodowych lub rekreacyjnych, a wielu ostatecznie przenosi się do nowych lokalizacji, starsi podróżnicy wyruszają teraz na spotkanie z dziećmi i wnukami, co zmienia motywacje, co jest ważnym trendem dla marketerów.

Jest to jedna z kilku kluczowych zmian podkreślonych w nowej infografice z MDG Advertising, która analizuje, w jaki sposób i dlaczego podróżować dla wyżu demograficznego.

Dlatego jeśli chcesz wprowadzić na rynek tę grupę odbiorców, warto wziąć pod uwagę ewoluujące trendy i zastanowić się, jak możesz się do nich odwołać w swoich kampaniach cyfrowych. I zdecydowanie chcesz używać platform cyfrowych do takiego zasięgu. Czy wiesz, że osoby w wieku powyżej 50 lat są najszybciej rozwijającą się grupą demograficzną na Facebooku?

Infographic looks at travel trends among older audiences

Więcej na: https://www.socialmediatoday.com/news/baby-boomer-travelers-what-marketers-need-to-know-infographic/570708/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *