10 najlepszych statystyk Facebooka na 2020 rok

Podczas gdy inne platformy społecznościowe rosną i spadają, Facebook, pozornie pomimo różnych kontrowersji, z biegiem czasu dodaje coraz więcej codziennych i miesięcznych aktywnych użytkowników, a Sieć społecznościowa nie wykazuje żadnych znaczących spowolnień w najbliższym horyzoncie.

Oczywiście nie jest to pełny obraz, chociaż Facebook nadal dodaje więcej użytkowników na rozwijających się rynkach, niektórzy sugerują, że czas spędzany na Facebooku średnio spada w ostatnich latach.

Ostatnia oficjalna aktualizacja Facebooka poświęcona czasowi spędzanemu w jej aplikacjach pojawiła się w 2016 roku, kiedy to poinformowano, że użytkownicy spędzają 50 minut dziennie za pomocą Facebooka, Instagrama i / lub Messengera – choć nie jest to specyficzne dla Facebooka. Firma podała coś w rodzaju aktualizacji tego numeru w 2018 r., Kiedy poinformowała, że ​​zmiany w kanale aktualności Facebooka spowodowały 5% spadek czasu spędzanego w aplikacji. Szacunki sugerują, że skróciło to czas spędzany na Facebooku do około 41 minut dziennie w aplikacji, chociaż ponownie, liczby tutaj nie są specyficzne dla Facebooka, a późniejszy wzrost użycia Instagram i Messenger nieco zakrywa dane.

Ale nawet na pierwszy rzut oka aktualizacja 2018 pokazuje spowolnienie. Użytkownicy Facebooka spędzali 40 minut dziennie w aplikacji w 2014 roku, więc nawet jeśli aktualizacja z 2018 roku była specyficzna dla Facebooka, pokazałoby to, że Facebook nie dodał mnóstwo czasu spędzonego w aplikacji przez ten czteroletni okres. Mimo to Facebook ma największy zasięg, najbardziej zauważalny wpływ – nawet jeśli nie korzystasz z Facebooka codziennie przez wiele godzin, dane wskazują, że prawdopodobnie to sprawdzasz. Może logujesz się, aby zobaczyć, co porabiają twoi przyjaciele i rodzina, może angażujesz się w grupy, udostępniasz kilka linków. Nawet jeśli spędzasz więcej czasu w innych aplikacjach, nadal jesteś narażony na Facebooka, a to wszechobecność uczyniła z niego krytyczną platformę dla marek w celu nawiązania kontaktu z odbiorcami.

Zasadniczo, bez względu na to, jak na to spojrzysz, musisz mieć obecność swojej marki na Facebooku. Czy chcesz w większym lub większym stopniu korzystać z Facebooka w 2020 roku? Jeśli tak, to ten zbiór statystyk z zespołu w Hootsuite jest dla Ciebie – opracowali listę kluczowych statystyk użytkowania Facebooka, o których należy pamiętać i wziąć pod uwagę twoje planowanie na nadchodzący rok.

Zdecydowanie trudno jest zignorować te liczby – możesz sprawdzić pełny raport Hootsuite na Facebooku tutaj lub spojrzeć na poniższą grafikę.

Infographic lists key Facebook usage stats

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *